Przedstawiciel ds. obsługi klienta w branży IT

Obowiązki

  • nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych,
  • pozyskiwanie nowych klientów B2B,
  • rozpoznawanie potrzeb, obsługa i sprzedaż do klientów B2B,
  • utrzymywanie trwałych relacji z klientami B2B.

 

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • komunikatywność, umiejętność organizowania sobie pracy w zakresie powierzonych obowiązków oraz pracy w zespole,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność prowadzenia prezentacji,
  • prawo jazdy kategorii B.

 

Oferta

  • praca w przyjaznej firmie,
  • umowa o pracę lub B2B,
  • szkolenia i rozwój osobisty.

 

Prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych na adres rekrutacja@oneits.pl z dopisaniem poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. z 2002 roku nr 101, poz. 926 ze zm.)”.